Welkomsttekst
Nieuws van Marco
Na een fantastische voorjaarstour waar ik ontzettend van heb genoten gaan we binnenkort starten met de opnamen van The Voice Senior. Wil je erbij zijn, kijk dan of je aan tickets kan komen via rtltickets.nl. Groetjes, Marco
Foto album

In de Schijnwerper 11 december 2015

Schijnwerper 16 maart 2014

Oh...were went to Ibiza

Oh... were went to Ibiza...

Eindelijk konden we gaan. Mijn jongste zusje, rechts op de foto, was in mei 50 jaar geworden. En ze heeft altijd gezegd, als ik 50 wordt neem ik mijn zussen mee naar Ibiza...

Nou dat aanbod sla ik zeker niet af. Dus op donderdag 24 mei vertrokken we naar Ibiza voor 6 dagen.

En wat was het bijzonder, mooi en gezellig om dit samen te mogen en kunnen doen

Wat een heerlijk uitzicht.. en het eten was heerlijk, het biertje trouwens ook.

Op ons balkon, selfie...

Effe dollen met mijn oudste zus

Het uitzicht vanuit Ibiza stad.

Paella, met kip.. was geen succes

Mooi baaitje, helaas konden we hier niet aan het strand liggen.

Peace, hyppies in Beniras

Toch nog een mooi strand gevonden, cala Longa

Vanuit mijn voeten genomen in de baai Berniras

Savonds speelden er trommelaars en en er werd gedanst op het strand van Berniras

Ook savonds is Ibiza prachtig

Helaas was dit de laatste ochtend van het ontbijt, maar wauw, zo wil ik elke morgen wel wakker worden.

Lief zusje en zus,

Bedankt voor deze onvergetelijke vakantie, hou van jullie

Op de fiets naar Marco..
Op de fiets naar Marco zijn concert in Enschede.

Op zondag 15 april was het dan weer zover. Nienke (mijn dochter,23) en ik
gingen naar het concert THUIS in het Wilmink Theater te Enschede.
En prachtig want Nienke woont en gaat naar school in Enschede.

Dus werd het luchtbed opgeblazen (elektrisch gelukkig) dekbed en kussen erop klaar. Kreeg echt weer het campinggevoel van vroeger.

Vanuit Nienke was het een kwartier fietsen (voor de ingang bij de fanclub waren we te laat) Maar we hadden toch een mooi plekje, dichtbij het podium, zo'n 5 meter ervan af.

Vol energie kwam Marco het podium op,Heerlijk om zo Dichtbij te staan, en Marco voelde dat ook, waar je ook stond, je had overal goed zicht en heerlijk geluid.

Er kwamen zoveel mooie nummers voorbij, heerlijk. Ik zei tegen Nienke, het nummer Zeg me wie je ziet, zingt hij nooit.

Maar na een uur kreeg ik ontzettende maagkrampen (waarschijnlijk de zeer scherpe salade, die mijn man had gemaakt) en ik moest echt weg, de zaal uit. Wat balen zeg, hier verheug je je een half jaar op.Kon Marco wel horen maar niet zien:(

Buiten de zaal werd ik opgevangen door de beveiliging en de EHBO, en maar even rustig gaan zitten, ik kreeg een cola voor de krampen. Rustig op drinken, ik wil niet rustig, ik wil terug de zaal in. De EHBO was superaardig en gaf ons stoelen, zodat we het concert op een scherm toch een beetje konden volgen.

Toen we daar buiten de zaal om zaten, Nienke en ik, zong Marco het nummer Zeg me wie je ziet. Oh wat was dat balen.
Na een half uur werd het rustiger in mijn buik en konden we de laatste nummers nog even achter in de zaal zien.

Ondanks die toestanden, was ik toch blij dat ik hier bij mocht en kon zijn.
Er zijn ergere dingen, dit gaat wel weer over.

Op 29 november 2018 gaan we nog met z'n tweetjes naar Carre, kado voor Nienke haar verjaardag, (15 november wordt ze 24) Denk dat ik dan geen salade neem, maar gewoon een lekker patatje......

Maar we gaan deze week natuurlijk genieten van het mooie weer
en donderdag 19 april is mijn verjaardag, dat wordt lekker in de tuin zitten met familie en vrienden, heerlijk.

Paradiso was gaaf
Wat was het gaaf, de albumpresentatie op donderdag 16 november in Paradiso, ik heb Nienke de kaartjes kado gedaan voor haar verjaardag.
Ze is op woensdag 15 november 23 jaar geworden!

Dus op met de auto op weg naar Doetinchem en daar met de trein richting Arnhem-Amsterdam.

Wat was is het mooi om de nieuwe nummers te horen, Thuis, 18 jaar, Wakker, hadden we al gehoord. Maar volgend jaar in Enschede zingen we alle nummers zo mee....
Marco zong gelukkig ook nog wat oudere nummers, zo konden we toch heerlijk meezingen. Maar wat een geluid in Paradiso, het ging je hele lichaam door, wauw

Alles is mooier in zwart en wit.....Ik heb al voorkeur voor bepaalde nummers, Voor jou... en eventjes alleen.. maar ook, ik ben THUIS

Vandaag is rood...

En nog even een selfie in Paradiso, voordat het concert begon!

De terugreis liep iets anders dan we hadden gehoopt. We zijn op tijd uit de zaal vertrokken, maar nog wel de overhandiging gezien van de platina plaat door Youp van 't Hek aan Marco, TOP, verdiend!!
We zaten keurig op tijd in de trein 23.00 uur, dan zouden we nog terug kunnen komen in Doetinchem. Maar er was een ongeluk gebeurd op onze route...minder. Dus werden we om 00.30 uur opgehaald in Arnhem door mijn man, lief he.
Dat krijg je als je in de achterhoek woont. Maar helemaal leuk dat Marco volgend jaar naar Enschede komt, Nienke woont daar namelijk, blijf ik heerlijk slapen in Enschede.

En vrijdag 17 november een heel mooi pakketje ontvangen,2 zelfs, 1 met prachtige foto en handtekening.
En 1 pakket met een hele mooie verpakking met daarin het album en 10 grote foto's. Het enige jammer vindt ik dat het allemaal landschappen zijn, Marco heeft zoveel andere mooie foto's gemaakt, zie ik voorbij komen op Instagram.

Ik ben zo blij dat ik bij jouw concerten mag zijn,
daar voel ik me helemaal THUIS.

Ons bedrijf 25 jaar
Ons bedrijf 25 jaar....

Wat vliegt de tijd.....

En om dit te vieren, gingen we met ons personeel 4 dagen naar Bari in Italie, v.l.n.r.
Marcel, al 22 jaar werkzaam bij ons
Mirjam, vrouw van Marcel
IK..., al 25 jaar werkzaam in ons bedrijf
Ronald, de Baas en mijn man
Monique, al 17 jaar werkzaam bij ons
Raymond, man van Monique.

We zijn heel erg blij met zo'n fijn en gezellig personeel.

Een prachtige stad met veel oudheden, kastelen, kerken etc.

Proost......

En we hadden het getroffen met het weer, lekker zonnetje 19 graden..

En eten hoort erbij, heerlijk pasta met tonijn, jammie

Ook de tiramisu mag niet ontbreken

Proost op de goede gezondheid en op de mooie samenwerking!!

Mijn 'onze' Fanclubdag
Het is alweer een tijdje geleden het fanclubweekend, maar wilde toch nog even een kort logje hierover maken.

Heerlijk zo'n fanclubweekend van Marco, genoten tot en met...en bijzonder dat ik dit samen met mijn dochter kan en mag doen.

En wat hebben we het getroffen met het weer, heerlijk aan het strand! We zaten wel s'avonds binnen en zondag de hele dag, maar is toch wel lekker dat je daarna effe heerlijk op het strand kunt wandelen en lekker eten!

De bingo begon, en we hadden een heel gezellige tafel, mijn buurvrouw had zelfs 5 kaarten, pff. Ze kon het ook niet meer bijhouden. Wij hebben het bij 1 setje gehouden. Helaas niks gewonnen, oh ja toch wel, aan het eind van de avond met Marco op de foto, dat was super dat hij dit deed, respect!

Met deze dames zaten wij aan tafel, zo gelachen, heerlijk en na de bingo nog even een afzakkertje genomen in de bar van het hotel

Oh ja, we hebben een boekenlegger gewonnen, en laat ik nog steeds boeken lezen..

Op 19 april 2017 werd ik 50 jaar, en wat een mooie dagen heb ik gehad, maar de kers op de slagroomtaart was toch wel de videofelicitatie van Marco, helemaal TOP!! Hij had mijn uitnodigingskaart in de hand en had daar overal zijn handtekening opgezet.Helaas heb ik deze kaart nooit ontvangen.
Maar ik had nog wat kaarten over en dus meegenomen naar de Borsato-Bingo en Nienke stapt zonder pardon op hem af, en legt het uit, volgens mij snapte Marco er niks van, maar heeft wel de handtekening op mijn kaart gezet.
De cirkel is rond..... ik heb mijn handtekening.

Eindelijk is het me gelukt om het filmpje van Marcoop mijn weblog te zetten, hij staat aan de linkerkant..

Nog bedankt fanclub en alle vrijwilligers en natuurlijk Marco voor het onvergetelijke weekend.

Vakantie...en weer THUIS
Vakantie en weer....THUIS

Een weekje genieten in Alicante met z'n tweetjes,quality-time.
Maar ook in diezelfde week kwamen er mailtjes van Marco, hij had nieuws, ik dacht oh jee. ik zit in het buitenland.

Dus vrijdagmorgen 29 september om 7.00 uur opgestaan, pff dat in de vakantie, maar ik had het er graag voor over.

Wat fijn dat ik Marco live via de telefoon konden volgen.
 Radio 2, Gerard Ekdom erop, en ja hoor daar kwam Marco, met de single THUIS. En dan hoor je dat nummer en ben je zo ver weg van THUIS....was onze laatste dag, savonds vlogen we terug naar Nederland.

Op mijn telefoon zag ik mail van Marco!! Op 16 november een albumpresentatie in Paradiso. Het lijkt me geweldig om daar bij te zijn. Gelukkig was mijn dochter ook vroeg wakker, was al afgesproken, haha. Zullen we het doen, ja laten we het proberen, en 10 minuten later een appje, het is gelukt, we gaan naar Paradiso, nog nooit geweest. Mijn hartslag was op dat moment verhoogd, tje, helemaal blij

En wat voel ik me THUIS, als ik luister naar de muziek van Marco en bij een concert mag zijn.. maar ik voel me ook THUIS in ons huis, bij mijn man en zoon, en natuurlijk onze lieve hond BONO. Nienke woont sinds 1 jaar samen met haar vriend, dus ze is niet zoveel meer THUIS, en dat is wennen, loslaten heet dat...maar het is ook goed  dat kinderen hun eigen weg gaan.

Dus gaan Nienke en ik heerlijk samen genieten van het BORSATO-weekend, 2 overnachtingen in een B&B, heerlijk. Hebben we vorig jaar ook gedaan, en een prachtige locatie Egmond aan Zee, SUPER!!

oh ja vakantie...
We zaten in een prachtig appartement, dichtbij het strand, de restaurantjes en de winkels, Het appartement heette TOMATO rooms en is sinds 1 jaar pas open en wordt gerund door 2 broers, superaardig.

Selfie, heerlijk genieten

Oh die uitzichten....

Geef mij strand, zee en zon, helemaal blij
Heerlijk wandelen langs het strand...

De keuken....

De douche midden in het appartement, er staat op, we love space, en het was ook echt een mooie grote ruimte, je kon er haast tikkertje spelen, hihi

Het balkon, je moest er voor bukken om er te komen, maar was dan ook super, lekker buiten lezen, eten en een wijntje drinken....

En nu aftellen naar het Borsato-weekend, zin in!!

Tja... en dan ben je 50
Tja.. en dan ben je 50

Wat een week, heb van alles suuuuper genoten...heerlijk!! Op woensdag 19 april werd ik 50 jaar.
En dit foto-album kreeg ik van mijn familie, echt een prachtig album met foto's van 0 t/m 50 jaar!! Onzettend blij mee

Maar de kers op de slagroomtaart was toch wel de videofelicitatie van Marco, pff, schrok eerst, werd helemaal warm en koud tegelijk, heb de video inmiddels al grijs gedraaid, hihi, maar zo geweldigVoor mij nu al het hoogtepunt van het jaar.

Mijn dochter Nienke en mijn zussen en een aantal hele lieve vriendinnen/vrienden hadden een mail gestuurd, zoooo lief
Marco onzettend bedankt maar vooral ook de medewerkers van de fanclub, bedankt
Dit is een foto, ik kreeg helaas het filmpje niet op de weblog..
En Marco heeft mijn uitnodigingskaart in de hand

Mijn verjaardag was wel in het teken van Marco, goh hoe zou dit kunnen Sorry ik krijg deze foto niet andersom....
Kreeg deze kaart van mijn vriendin Jolanda (alias Jo), zoo lief...

Nienke (mijn dochter) en Bente (10 jaar), dochter van mijn broer Seranimo, Bente is ook al helemaal fan van Marco

Wat was het mooi...
Wat was het mooi.....

Vorige week zijn we met ons gezin, Ronald, Nienke (en vriend Martijn) en Joeri 5 dagen wezen skien in Oostenrijk. We waren vorig jaar 25 jaar getrouwd en wilden met het gezin samen wat leuks gaan doen. Dat werd dus wintersport! Aangezien je in september nog niet kunt skien, werd het maart 2017.

Wat hebben we genoten de hele week met een prachtig zonnetje.

Effe een selfie

Het kasteel waar we niet sliepen, helaass....maar wel een mooi plaatje

Joeri (bijna) in aktie

Ronald en Nienke

Ik genietend van het uitzicht

Alleen voor het uitzicht zou je hier al heen gaan, MOOI

Martijn en Nienke gingen al rodelend 8km naar beneden... pff mij niet gezien

Vrijdag 17 maart zag ik dat de locatie van de FCD en de Borsato Bingo bekend was, ik dacht oh jee, we zitten nog in Oostenrijk, hoe doen we dat?? Zaterdag gingen we naar huis en dan zal het te laat zijn.
Maar gelukkig had Nienke haar laptop bij zich en hebben we kaartjes geboekt voor zowel de bingo als de FCD, helemaal blij en weer naar Egmond ad Zee, heerlijk aan het strand, TOP!! Wel 2 uur rijden, maar we hebben weer een B&B geboekt.Heerlijk ik verheug me er echt op, een moeder en dochter weekend van zaterdag tot maandag.

25 jaar en....
25 jaar getrouwd en onderstaande foto's kregen we van Nienke en Joeri

En de laatste foto kregen we in het groot op hout geprint.

Met dank aan Nienke haar vriendin Anouk die heel veel prachtige foto's heeft gemaakt......

25 jaar getrouwd en.... op vakantie

Op woensdag 14 september 2016 waren Ronald en ik 25 jaar getrouwd, wat een tijd, een huwelijk met ups en downs, maar zo is elk huwelijk toch?? We zijn er voor elkaar en we hebben 2 gezonde kids, van inmiddels, Nienke 21 jaar en Joeri 18 jaar....

Het was een prachtige dag.....

En zeg nou zelf, niks veranderd toch?? hihi

Om dit te vieren hebben zaterdag 17 september een klein feestje gegeven in de tuin met alleen ouders, broers en zussen en neven en nichten....met een buffet erbij, heerlijk...

Op maandag 19 september zijn wij, ronald en ik 6 dagen naar Valencia geweest, heerlijk...quality time

De ocean graphic, moest gelijk aan Marco denken met deze plaatjes, of was het Marco, haha

Lekker op een terrasje zitten, wat een genot...

We hebben genoten....

Liefs

wat was het bijzonder...
Wat was het mooi....en wat hebben we genoten, gelachen en wel een beetje tranen gelaten.

Hieronder hebben we de nacht doorgebracht, 4 dames "op leeftijd", we hadden gelukkig 4 stapelbedden en 1 2-persoonsbed, boven inklimmen zagen we toch niet meer zitten....

Ik krijg hem niet andersom, sorry

En het uitzicht dat Marco had, toen bij stond te zingen, dat is toch geweldig

Alles is mooier in het zwart en wit, links mijn oudste zus Mirjam, ik in het midden en rechts mijn jongste zus Yvette

We hadden de rode sjaals van vorig jaar meegenomen...

De volgende morgen....heerlijk geslapen maar wel kleine oogjes, eerst maar koffie, met chocola......

Effe maf...
Ik en Mirjam

Ook effe maf....
Yvette en Monique (mijn vriendin)

Marco en band heel erg bedankt voor de hele mooie avond, een avond om nooit meer te vergeten....een avond die veel tekort was.....

Mirjam, Monique, Ursula, Yvette
"Zeg me alsjeblieft
Waarom je hier nog bent"