Aftellen naar Strand6daagse
Leeftijd: 39 jaar
Uitgebreid profiel
Wandelagenda
- Zo 26 januari 2014 - PWN Egmond Wandel Marathon (21,1 km)

- Ma 21 t/m 26 juli 2014 - Strand6daagse
Bezoekers
Op dit moment is er 1 amigo ;
en 1 gast amigo .
Mijn laatste reacties
Maar natuurlijk kom ik...
20:29, 12 mei 2017
Ik stop er ook mee om...
19:45, 30 apr 2017
Jeetje wat schrikken zeg....
07:20, 8 mrt 2016
Ja hier ga ik ook weer...
21:41, 30 okt 2015
Oeps...
20:10, 21 mei 2015
Leeft John Legend nog?
19:36, 21 mei 2015
Dit is concert nummer 9...
21:01, 3 apr 2015
Ik neem aan dat het...
19:06, 27 mei 2014
Het weer zat zeker mee...
18:48, 5 jan 2014
Het is wel een mooi...
18:16, 5 jan 2014
5 jaar Ziggodome - Marco Borsato & friends
Gisteren ben ik samen met Manon naar het Ziggodome geweest ter gelegenheid van het 5 jarig bestaan ervan. Lekker een avondje Marco Borsato & friends. Een keertje niet in het rood.
Het binnen komen was al een onderneming op zich. We waren er pas rond 19 uur, omdat we ervoor nog de bij Ikea waren en daar gegeten hebben. Dus we hadden minder lange rijen verwacht. Bij binnenkomst was er een uitvoerige veiligheidscontrole. Ik kon daar kiezen uit een man of vrouw om gefouilleert te worden, dus wat zou je doen? Uiteindelijk had ik rond kwart voor 8 de bestemming bereikt en zat ik in vak 111. Dus vlak voor het uur van de waarheid waarbij het concert zou gaan beginnen waren we dus op ons vaak. Daar kwamen we een hoop bekenden tegen, maar geen Anne.

Naast Marco traden er ook andere artiesten op, zoals Clouseau, Trijntje, Ronnie Flex, Maan en nog wat anderen. Het was dan ook een friends concert. Dat is soms heel mooi, want dan kan je tussendoor nog even wat drinken ehh.. van andere optredens genieten. Tijdens het concert riep ik nog "Breng me naar het water", maar ja als rennen geen zin meer heeft, want heeft het roepen tijdens een concert dat ook niet.

Tijdens het concert maakte ik trouwens ook wel wat filmpjes, zoals de volgende:

Uiteindelijk was het een hele mooie avond. Alleen de parkeergarage verlaten duurde maar 5 kwartier. Een flinke verkeerschaos na afloop dus, maar gelukkig je hoeft niet naar huis vannacht. Uiteindelijk was ik tegen 1 uur wel weer thuis...
10 jaar Borsato weblog, een terugblik
Ik weet het nog goed toen ik op 5 juli 2006 mijn allereerste Borsatologje het lokale web in gooide. In het begin nog een klein besloten select groepje. Toen was ik hier nog nog regelmatig te vinden. Voornamelijk om te testen.

Vandaag 10 jaar geleden toen was het gedaan met het plaatsen van logjes voor een besloten groepje, want toen kondigde Marco aan dat hij Borsatoweblog begonnen was. Dus... dag lokele logjes. Kon ineens iedereen je dagelijkse beslommeringen gaan lezen. Ohjee...

Mijn mooiste herinnering aan 25 jaar MB
Ondertussen volg ik Marco nu ook al een aantal jaar. Dus ik heb er vele herinneringen aan. Vele tientallen mooie en bijzondere concerten. Ook wat leuke bijzondere optredens waarbij ik ook ooit eens op het podium zat... Ook veel herinneringen aan diverse leuke fanclubdagen of tegenwoordig weekenden.
In die jaren ben ik ook al vele malen met Marco op de foto geweest. Zo vaak dat ik mij niet eens zo snel de eerste foto voor de geest weet te halen...

Als ik 1 grappige herinnering naar boven moet halen dan is dat wel van het akkoord van Schokland. Alweer 8 jaar geleden. Daar heeft Marco een optreden gegeven en na afloop had Marco nog wat verplichtingen voor interviews. Met een groepje fans zijn we daar braaf op Marco blijven wachten.
Ik had toen net een paar dagen een spiegelreflexcamera en die had ik natuurlijk mee. Ik was er toen wat mee aan het "spelen". Wat foto's terug kijken. Ineens stond toen Marco voor mijn neus om een handje te geven en hij vroeg nog hoe het ging met mij. Ook leuk dat hij als eerste op mij afliep.

Meer over die dag is te lezen in een oud logje:
Lees mijn oude logje maar eens na!

Nog wat foto's van die dag:

Mijn ansichtkaart
Uiteraard stuur ik nog steeds een ansichtkaart wanneer ik op vakantie ben. Zoals ik dat afgelopen week ook weer heb gedaan toen ik meedeed aan de Strand6daagse. Vanaf de start krijgen wij de mogelijkheid om een ansichtkaart te versturen:

Strand6daagse 2014 uitgelopen!
Gisteren heb ik de Strand6daagse weer uitgelopen. Dit was voor mij voor de derde keer.

Een verslag volgt later...
Nog 30 dagen tot de Strand6daagse
Het is alweer even geleden dat ik mijn laatste logje plaatste. Ik heb dan ook veel gedaan de afgelopen maanden. Een "paar" concerten bezocht van Marco en dergelijke.

Een paar maanden geleden ging het wandeltechnisch even wat minder. Even een periode met kleine voetblesures. De laatste 2 maanden gaat het gelukkig al wat beter. Momenteel wandel ik met gemak 30km per dag over het strand heenen met wat dubbele wandeldagen ging het ook goed. Alleen heb ik nu nog wat last van een ingegroeide teennagel... al merk ik daar op het strand niks van.

Nu begint de Strand6daagse over 30 dagen. Volgende week zondag wil ik nog een lange strandwandeling gaan maken. Verder wil ik nog een korte strandwandeling gaan maken en dat moet dan genoeg zijn. En verder nog genoeg uitrusten.

In mijn uitrusting heb ik nog wel wat veranderd in vergelijking tot de voorgaande keren dat ik meedeed. Mijn bagage (wordt voor mij vervoerd) zit in een nieuwe tas. Dat is nu een rugtas. Dat tilt wat makkelijker. Ook heb ik nu een kleinere en veel lichter tentje (ruim 1 kg lichter). Vandaag heb ik nog een lichtgewicht krukje binnen gekregen. Dat scheelt ook weer 1,5 kg met mijn oude vouwstoel.

Nog maar 30 dagen...

En volgend jaar... dan wil ik wel meer dan 1 meerdaagse strandwandelkampeertocht gaan maken.
Naardermeer
Bijna elke werkdag reis ik met de trein en dichtbij huis reis ik dan vaak door het Naardermeer. Nu wilde ik dat weleens van dichterbij gaan bekijken. Vandaag ben ik dan de NS-wandeltocht om het Naardermeer gemaakt.

Vanmorgen was ik redelijk vroeg uit bed. Helaas was de trein te vroeg weg van het station, waardoor ik er 3x zo lang over deed om naar station Naarden-Bussum te reizen. Daar aangekomen vond ik al snel de juiste route. Na een paar km was ik al buiten de bebouwde kom.
Voorbereiding Strand6daagse
Als voorbereiding op de Strand6daagse wandel ik nu al nagenoeg elke dag een stuk. Doordeweeks iedere dag een half uur en op zaterdag dik 2 uur. Dit is leuk als basis voor de wat langere wandeltochten. Voor een 6-daagsetocht is dat natuurlijk te weinig. Daarom ben ik nu aan het kijken welke wandeltochten ik de komende maanden ga lopen als voorbereiding. Deels dan eigen routes of bewegwijzerde routes en ook deels georganiseerde tochten.

Komende zondag ga ik een NS-wandeltocht bij mij in de buurt lopen. Dat zal zo'n 20 km zijn. Drie weken later ga ik meedoen aan de PWN Egmond wandelmarathon. Op zondag ga ik dan 21,1 km lopen. Op zaterdag kan ik helaas niet. Anders was het bijelkaar de marathon afstand geweest. Al is dat nu mogelijk nog wat te veel geweest. Ook loop je dan 1x de verkeerde kant op als je de Strand6daagse in ogenschouw neem. Die loop je richting het noorden over het strand heen. Ik loop nooit naar het zuiden toe... Door de schuinte van het strand wil je maar 1 kant op trainen i.v.m. blesures.

De komende tijd zoek ik nog nieuwe wandeltochten uit.
Strand6daagse 2014
In 2009 en 2011 deed ik het al eerder en in 2014 ga ik het weer doen: de Strand6daagse lopen. Ofwel 6 dagen langs de Nederlandse kust wandelen van Hoek van Holland tot en met Den Helder. Totaal zo'n 140 km.

Op deze wandellog zal ik mijn belevenissen van de Strand6daagse zelf als van de voorbereiding gaan delen. Het is niet slim om de Strand6daagse ongetraind te gaan wandelen. En dan nog kan het tijdens de wandeltocht nog moeilijk worden, zoals ik de eerste keer had. Conditie was heel goed, maar dan moet je niet te snel beginnen...
"Als ik je armen om mijn middel voel
Dan voel ik me pas rijk"