Nieuws van Marco
Geen nieuws van Marco.
Welkomsttekst
Hey,

Leuk dat je op mijn weblog komt kijken.

Kijk gerust rond en laat me weten wat je er van vindt. Dat kan in het kwebbelhoekje of bij een log.

Toedels,
Dromen Durven Delen
Vier het leven om je heen
Hang de slingers op
en dans met iedereen
Het leven is al veel te kort
ja en alleen is maar alleen
dus droom, durf, doe en
Mijn laatste reacties
Ben er vanaf 2007 elk...
11:18, 15 jul 2011
Wordt dan wel gezellig...
18:34, 24 mei 2011
Wat heb ik er ook zin in...
16:55, 7 mei 2011
Iedereen die gewonnen...
20:35, 27 apr 2011
Ik dacht dat mijn kamer...
19:42, 24 apr 2011
Gecondoleerd met het...
21:21, 21 apr 2011
kun je me die groepsfoto...
18:45, 12 apr 2011
Het was zeker een...
22:45, 11 apr 2011
Heel veel sterkte nog...
22:03, 26 feb 2011
Wat een heftig verhaal...
18:10, 16 feb 2011
Archief
Onderweg naar Buenos Aires: Gestrand in Madrid
Vanmorgen begon onze reis voorspoedig, helaas was dat maar van korte duur. Doordat de verkeersleiders in Frankrijk om de 2 uur staakten en wij over Frankrijk vlogen begon daar het probleem. We zaten net om 8 uur in het vliegtuig toen ons werd medegedeeld dat we 2 uur vertraging zouden oplopen en we het toestel niet mochten verlaten. Al met al waren we om 9.55 onderweg naar Madrid.

Eenmaal in Madrid aangekomen (om 12.25) werd ons in het toestel verteld dat de vlucht naar Buenos Aires zelf een onbekende vertraging had opgelopen en dat we die aansluiting zouden halen. Het tegendeel werd alleen buiten bij de gate bewezen...het toestel was al vertrokken...wat ook weer niet helemaal klopte want er stond op de boarding borden dat er een last call was voor onze vlucht. Alleen konden we die niet meer halen omdat het aan de andere kant van het vliegveld lag.

Vervolgens zijn we met iemand van Iberia naar de incheckbalie gegaan en daar werd ons medegedeeld dat we dus vanavond om 0.45 met de volgende vlucht meegaan (die komt om 9 uur morgenochtend aan in ArgentiniŽ, plaatselijke tijd). Dat viel dan wel weer even tegen. Een voordeel zat nog wel in het verschiet we werden met een bus naar een hotel gebracht (4 sterren!!!!) en daar hebben we een kamer gekregen, lunch, diner en 6 minuten per persoon bellen.

De lunch hebben we net achter de rug en het was werkelijk waar te lekker voor woorden, onze vakantie is goed begonnen ondanks de tegenslagen....Zometeen gaan we naar onze kamer en ga daar tot 20.30 relaxen want dan staat diner op het programma en om 22.45 vertrekken we weer naar het vliegveld waar we onze ®tocht® vervolgen.

Tot de volgende log maar weer!

Toedels

Relax begonnen aan vakantie
Sinds vrijdag heb ik 3 weken vakantie en die ben ik relaxed begonnen met een dagje sauna's met Ingeborg. Zelf was ik nog nooit naar een sauna geweest maar echt wat is dat heerlijk zeg en dan vooral de opgietingen...normaal gesproken kan ik niet echt tegen de warmte als ik 15 minuten per dag in de zomer buiten in de zon zit is dat veel, maar wellicht komt daar verandering in na de vakantie.

Ingeborg het was een gezellige dag en woensdag kom ik even de auto afleveren!

Toedels en tot een volgende log!

Nog 2,5 dag....
Nog maar 2,5 dag te gaan voor ik naar ArgentiniŽ vertrek. Best wel spannend vind ik het, het wordt mijn 1e keer vliegen en dan direct al zo lang. De laatste kleine boodschapjes zijn gedaan nu de koffer nog inpakken en dan mag het van mij heel snel donderdag ochtend worden. Om 5 uur 's ochtends moeten we op Schiphol zijn (veel te vroeg maar ach) en hopelijk vertrekken we zonder veel vertraging richting Madrid van waar we dan richting Buenos Aires vertrekken.

Als het een beetje meezit kunnen we de Nederlanders nog inhalen van de Dakar rally die de 16e hun laatste etappe rijden. Ben benieuwd, maar ga er niet vanuit.

Vanuit ArgentiniŽ zal ik proberen jullie een beetje op de hoogte te houden maar kan natuurlijk niets beloven als ik na een dagje strand er geen zin in heb

Toedels en tot een volgende log!

Is het al de 14e???
De kerstboom is weer naar boven verdwenen en alles van kerst is opgeborgen.

Vandaag maar eens begonnen met de laatste dingen voorbereiden voor ArgentiniŽ. Nog† maar 5 dagen te werken en dan heb ik vakantie. Op naar ArgentiniŽ. Ben er ook wel aan toe.

Het wordt voor mij de 1e keer vliegen dus ik ben benieuwd. Vandaag zijn de tickets via de mail binnengekomen. De aankomst tijden in Buenos Aires waren 3 tot 4 keer toe verandert en nu blijkt het toch weer de normale 1e tijd te zijn.

Alleen nog even de taxi regelen en alles inpakken en dan ben ik er wel klaar voor om het koude kikkerlandje voor even te verlaten om heerlijk te gaan genieten van het warme weer in Buenos Aires en Mar del Plata.

Nu maar even hopen dat de sneeuw geen roet in het eten gaat gooien met betrekking tot de vertragingen.

Tot de volgende log maar weer!

Toedels Miriam
"Ik ben iemand anders
Ik ben iemand anders dan jij"