Dit ben ik
Nieuws van Marco
Zie ik jou bij de Clubtour esmeetje? Groetjes, Marco
Welkomsttekst
 Hallo ik ben esmeetje ik wens jullie van (l) welkom op mijn weblog
Profiel
20:49, 14 jul 2017
Mijn fanclubdag
Hallo allemaal

vorig weekend was een top weekend. Het was namelijk het Marco Borsato fanclubweekend. Het was zo als gewoonlijk weer een super leuk en gezellig weekend😁.
We zaten net als de vorige keer in hotel de boei. Samen met mijn moeder, zus en kim. We kwamen daar vroeg aan. Hebben de spullen in de kamer gedumpt en zijn lekker wezen uitwaaien op het strand en daarna nog even door het winkelstraatje lopen. Onderweg kwamen we nog wat bekende tegen waar mama weer een uitgebreid mee moest buurten🙄.
Als avondeten zijn we naar de pizzaria gegaan en hebben we lekker gegeten met zen alleen. Toen zijn we naar het hotel gegaan om ons klaar te maken voor de bingo.
Helaas geen prijs, maar dat geeft niks, want voordat de bingo begon kwam Marco even bij ons langs voor een foto en heeft hij mijn zus gefeliciteerd voor de medaille die ze heeft gehaald voor de 10 kilometer (daar was ze overgens heel blij mee). Het was heel leuk en spannend al waren de vragen van de pubquiz best moelijk, omdat ik nog niet zo heel lang fan ben. Maar ik had goede hulp aan tafel van mensen die het wel wisten.
daarna de foto met Marco. Ik hoop dat ik er een beetje goed op sta, want ik kan me namelijk niet meer herinneren hoe en of ik in de camara gekeken heb.😂
Dan de volgende dag. De fanclubdag zelf weer vroeg op. Gelukkig niet wakker gouden door snurkende mensen zoals de vorige keer😁. Klaar gemaakt voor het ontbijt dat super lekker was. Nog even over het strand gelopen en toen naar hotel zuiderduin.
De fanclubdag was ook heel leuk. Het begin filmpje met de fakkel waar ik zelf ook in zat. Enveloppen trekken, scheurlootjes halen, knutselen en ochtend gymnastiek. Daarna het pinokkio spel en alles mag op de fanclub dag. En natuurlijk de loterij. En als allerlaaste de flashmop die er zo gaaf uitzag. Het was weer een geslaagde fanclubdag en ik heb heel erg genoten met de mensen om mij heen.
Als allerlaaste naar de mc natuurlijk om het weekend echt af te sluiten.
het was weer fantasties.
Dansen
Hallo allemaal,

het dans seizoen is nu voorbij, maar na de vakantie gaat het weer verder. Ik heb weer auditie gedaan om in een wedstrijdgroep te komen en na de vakantie zit ik niet alleen in de groep van de junioren, maar ben ik ook een soort leider van hun. Ook ga ik dansen in de formation dat is een groep met heel veel kinderen die dansen met hun eigen in elkaar gezetten muziek.

fijne vakantie.

groetjes,

esmeetje
VWO2
Hallo allemaal,

het is nu vakantie. En het hele schooljaar heb ik hard gewerkt om naar VWO2 te kunnen, want ik zat in de klas HAVO/VWO dus het was kijken wat het beste voor mij was. Gisteren heb ik mijn rapport gekregen en ik ben door naar VWO2
ik ben echt heel blij, want daar heb ik hard voor gewerkt.

fijne vakantie allemaal.

groetjes,
esmeetje
Hooi ik ben nieuw
Hooi ik ben esmeetje

Ik ben nieuw en ik wil heel veel logjes maken over dingen die ik leuk vind zoals: dansen, muziek, marco natuurlijk, school enzo🤗🤗

gr,

Esmeetje
"Zo tastbaar en zo dichtbij
Hou jij je vast aan mij"