Ik heb sinds een tijd de ING Pin-Pas van mijn moeder in mijn Portomonnee zitten, in overleg met de Case-Manager. Zij is heel vergeetachtig, heeft Alzheimer, en de Case-Manager en mijzelf vinden het niet veilig, dat zij over een Pin-Pas kan beschikken, om niet in de problemen te komen. Zij wil de Pin-code invoeren, en deze is verwisseld met het Giro-Nummer.

Zij is met een verlopen Pin-Pas uit 2015 naar een ING-Kantoor gegaan, en heeft een Pin-Pas aangevraagd, daarmee is de Pin-Pas in mijn Portomonnee geblokkeerd, terwijl deze Pin-Pas nog steeds geldig was, tot in 2020. Ik kan niet meer voor mijn moeder pinnen. Zij wil niet acceepteren, dat er meer dingen zullen zijn, die ik voor haar wil regelen, in verband met de leeftijd, dat zal steeds meer worden. Ik heb momenteel veel irritaties, alles wat is wil regelen, zal worden gedwarsboomd, door een actie van mijn moeder. Ik ben wanhopig. Ik heb een gesprek met een Mantelzorg-Vereniging, die mij zullen voorzien van allerlei informatie, hoe ik dit soort zaken zal moetem aanpassen.